Πρόγραμμα εκπαίδευσης παιδιών με ΔΑΦ από 3 έως 6 ετών με έμφαση στην ανάπτυξη γνωστικών, κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, διαχείριση συμπεριφοράς, δεξιότητες αυτόνομης διαβίωσης με βάση την αντίστοιχη χρονολογική και αναπτυξιακή ηλικία. Η θεραπευτική προσέγγιση στηρίζεται στην εφαρμογή μεθόδων παρέμβασης που στηρίζονται στην εφαρμοσμένη ανάλυση της συμπεριφοράς (ΑΒΑ), στη χρήση εναλλακτική επικοινωνίας μέσω εικόνων (PECS) καθώς και στη δόμηση προγράμματος δραστηριοτήτων (TEACCH). Γενικός στόχος είναι να γενικευθούν οι κατεκτημένες δεξιότητες στους χώρους που κινείται το παιδί.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα παρέμβασης στοχεύει στη:
- Δημιουργία λειτουργικών ρεπερτορίων,
- Διδασκαλία συμπεριφορών σε όλους τους τομείς με βάση την αναπτυξιακή τους σειρά,
- Εξατομίκευση διδακτικών στόχων και εκπαιδευτικής διαδικασίας,
- Συστηματική διδασκαλία 1:1 και στα πλαίσια μικρών ομάδων,
- Μεγιστοποίηση ευκαιριών μάθησης και εξασφάλιση της επιτυχίας στην εκτέλεση των νέων δεξιοτήτων,
- Εκπαίδευση βασισμένη στην ενίσχυση και στη συστηματική αξιολόγηση των δεξιοτήτων του παιδιού,
- Συνεργασία με την οικογένεια και εκπαίδευση αυτής,
- Συνεργασία με το σχολικό περιβάλλον.
Ακολουθηστε μας